Klantenservice
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers. U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Email:
Stuur ons een email met daarin u vraag of opmerking of klacht. We streven er naar u email zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Wij hebben maximaal 14 dagen de tijd om u een inhoudelijke reactie te geven over deze mails.
Emailadres: info@baitshop.nl
Telefoon:
Van maandag t/m zaterdag zijn wij van 9.00-16.30 telefonisch bereikbaar. Indien wij telefonisch niet bereikbaar zijn, kunt u onze voicemail inspreken. Spreek uw naam en telefoonnummer in, dan bellen wij u spoedig mogelijk terug.
Telefoonnummer: (+31) 0514-604183
BTW:
Alle producten die op de webshop worden verkocht zijn inclusief btw.
Klachten:
Heeft u klachten over bepaalde producten of over leveringen dan kan u contact met ons opnemen.
Dit kan via info@baitshop.nl of via de telefoon op het nummer (+31) 0514-604183.
U krijgt dan binnen maximaal 14 dagen een inhoudelijke reactie terug op uw bericht.
Zakelijke gegevens:
Voor binnenlandse betalingen:
Rabobank rekeningnummer: 169201732
Ten name van: Baitshop
Voor België, Duitsland, Frankrijk en Engeland:
IBAN.nr: NL96RABO0169201732
BIC code: RABONL2U
BTW-nummer 808637885B01
Ingeschreven bij de KVK te Leeuwarden onder nummer 01061134
De leveringsvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de KVK te Leeuwarden onder nummer 3267
Niet eens met onze service ?
Als u het niet eens bent met onze oplossingen als er iets mis mocht gaan, dan kan u altijd contact opnemen met de geschillencommissie van thuiswinkel waarborg www.sgc.nl
bij een geschil kan u ook terecht bij terecht kan bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Bedrijfsgegevens:
Baitshop
Eigen Haard 12 A
8561 EX Balk
Tel. (+31) 0514-604183
Fax. 0514-605151
Email: info@baitshop.nl